Pacland's Philippine Boxing Forum
http://forum.philboxing.com/

PAC doesn't care about the fans
http://forum.philboxing.com/viewtopic.php?f=106&t=187906
Page 4 of 5

Author:  squire [ Wed Jan 26, 2011 5:32 pm ]
Post subject:  Re: PAC doesn't care about the fans

TS dont care about his old handle... :lol: :lol: :lol:

Author:  rldabomb [ Wed Jan 26, 2011 6:02 pm ]
Post subject:  Re: PAC doesn't care about the fans

im glad you have the courage to post that.. kinda harsh but prerry true... a lot of paclanders are gonna tear you up.. better be prepared lol...

Author:  Road Runner [ Wed Jan 26, 2011 6:15 pm ]
Post subject:  Re: PAC doesn't care about the fans

kissjonez wrote:
Experia wrote:
PAc don't care about us!

we didn't demand for a pac mosley fight... he was not even mention by the fans after he was beaten by floyd and having a draw with mora.

some pac fans want a 3rd fight with JMM, and others want him to fight with some young guns (bradley,alexander and berto)...

but sadly... pac and arum didn't listen to us... instead they choose an old way past his prime mosley... why? why? why?

he's a left over of floyd... he is not the mosley 10 years ago... he doesn't even give a good ppv sales.. he is just riding with some big stars (cotto, oscar and floyd)...

why? mosley manny?is it because of business only?


if it is business, please i don't want to hear this words "this fight is dedicated to all of the filipino fans and to those who loves boxing around the world", "im fighting for my country blah blah blah"

if you want to dedicate a fight to your fans! please give the fans the fight they want! not what you want! . . .


you only want to fight mosley just because he is an old washed up black american fighter, a free agent and a low risk high reward opponent... darn! you can kill him anytime you want with in 8 rounds! arrrgghh!!!


Wow you must be the biggest cry baby here in Pacland! After all that Pacquiao has done in boxing and for his country and all his accomplishments here you are complaining? I feel sorry for you brotha!


For example, So what if Pacquiao takes it easy this time around? You dont want a banged up Pacquiao facing Mayweather if that fight should happen?

You must've forgotten that Pacquiao always comes to fight even if his opponent refuses to throw punches, Pacquiao comes to bang!


TS has a point... many were critizising when mayweather fought the old mosley, maybe you're one them.

your kind of post must the reason why the term PACTARD was invented...peace

Author:  Azrael [ Wed Jan 26, 2011 6:41 pm ]
Post subject:  Re: PAC doesn't care about the fans

WILLIAM REGAL wrote:
Experia wrote:
Desert Fox wrote:
welcome to the site bro.. :)


thank you bro df..





pang ilang handle na to bro??.. trans: welcome to pacland again.. and again... and again... :lol:



:lol: i have a strong feeling 2nd handle nya yan :P

Author:  Experia [ Wed Jan 26, 2011 8:15 pm ]
Post subject:  Re: PAC doesn't care about the fans

kappukan wrote:
Experia wrote:
mosley was choosen just because of the money? yeah right.. he can generate the same amount of money if he fight jmm, berto and bradley/alexander.. he is the main draw here...

everyone here is contended to watch pacquiao beating a bum..



Every boxer beaten by Pac is a bum? Pac beats Marquez already! Now you are rooting another bum to fight Pac... Are you a Marquez fan?



well atleast some few fans wants to see a 3rd fight with marquez just to shut himself up.. and im not rooting for jmm only.. im just saying he could have also accept the fight against berto and other young upcoming star? how did he end up fighting shane? no one ever mention shane after lossing to floyd..he was already out of the picture..

Author:  platinum [ Wed Jan 26, 2011 9:36 pm ]
Post subject:  Re: PAC doesn't care about the fans

Experia wrote:
PAc don't care about us!

we didn't demand for a pac mosley fight... he was not even mention by the fans after he was beaten by floyd and having a draw with mora.

some pac fans want a 3rd fight with JMM, and others want him to fight with some young guns (bradley,alexander and berto)...

but sadly... pac and arum didn't listen to us... instead they choose an old way past his prime mosley... why? why? why?

he's a left over of floyd... he is not the mosley 10 years ago... he doesn't even give a good ppv sales.. he is just riding with some big stars (cotto, oscar and floyd)...

why? mosley manny?is it because of business only?


if it is business, please i don't want to hear this words "this fight is dedicated to all of the filipino fans and to those who loves boxing around the world", "im fighting for my country blah blah blah"

if you want to dedicate a fight to your fans! please give the fans the fight they want! not what you want! . . .


you only want to fight mosley just because he is an old washed up black american fighter, a free agent and a low risk high reward opponent... darn! you can kill him anytime you want with in 8 rounds! arrrgghh!!!



wait, wait, wait...


let me guess... you're trying to tell us you're upset??


did i get it right??

Author:  Desert Fox [ Wed Jan 26, 2011 11:16 pm ]
Post subject:  Re: PAC doesn't care about the fans

CarneSeca wrote:
Experia wrote:
Desert Fox wrote:
welcome to the site bro.. :)


thank you bro df..


Second handle?

It's not common that a newcomer calls another paclander by initials, ie. df. :) just my two cents.


mas obvious daw kasi kung brofoxxy.... :lol:

trans: welcome him again bro..... :lol:

Author:  Experia [ Wed Jan 26, 2011 11:34 pm ]
Post subject:  Re: PAC doesn't care about the fans

even HBO don't want to headline this fight...

Author:  squire [ Thu Jan 27, 2011 3:16 am ]
Post subject:  Re: PAC doesn't care about the fans

Experia wrote:
kappukan wrote:
Experia wrote:
mosley was choosen just because of the money? yeah right.. he can generate the same amount of money if he fight jmm, berto and bradley/alexander.. he is the main draw here...

everyone here is contended to watch pacquiao beating a bum..



Every boxer beaten by Pac is a bum? Pac beats Marquez already! Now you are rooting another bum to fight Pac... Are you a Marquez fan?



well atleast some few fans wants to see a 3rd fight with marquez just to shut himself up.. and im not rooting for jmm only.. im just saying he could have also accept the fight against berto and other young upcoming star? how did he end up fighting shane? no one ever mention shane after lossing to floyd..he was already out of the picture..


maybe only in your picture bro... most of what you were referring fans, were the non payer fans,,.and as youve said,"some few fans" the second fight was "unfinished business" so its not yet finish? :lol: :lol: :lol: no one wins in a pro boxing match,if youre basis was just the compubox, as steward said, some judge are giving a compartive round.. so tell marquez, knock out pacquiao, so he will not go to judges decisions... :lol: :lol:

Author:  squire [ Thu Jan 27, 2011 3:17 am ]
Post subject:  Re: PAC doesn't care about the fans

Experia wrote:
even HBO don't want to headline this fight...



was HBO the only one hosting for PPV? even Toprank itself can host a PPV..

Author:  Llaneta [ Thu Jan 27, 2011 4:40 am ]
Post subject:  Re: PAC doesn't care about the fans

You guys are a bit harsh on the guy... you guys know exactly what he means. I mean after Pac's last two pathetic fights against Clottey and Margarito and now Mosely wouldn't you blow up as well? I bet if uncle Bob sets a Pac vs Clottey rematch, a lot of people here will say "yeah good fight, let's support Pac". Demand the fight you want from uncle Bob to get your money's worth... (this is to those who pay to watch the fight not ones who watch for free).

Author:  fidel [ Thu Jan 27, 2011 5:09 am ]
Post subject:  Re: PAC doesn't care about the fans

...For those who are not interested in this fight, there's always the option of boycotting... Just wait when you see pac fights your preferred opponent...

Author:  CarneSeca [ Thu Jan 27, 2011 5:26 am ]
Post subject:  Re: PAC doesn't care about the fans

Llaneta wrote:
You guys are a bit harsh on the guy... you guys know exactly what he means. I mean after Pac's last two pathetic fights against Clottey and Margarito and now Mosely wouldn't you blow up as well? I bet if uncle Bob sets a Pac vs Clottey rematch, a lot of people here will say "yeah good fight, let's support Pac". Demand the fight you want from
uncle Bob to get your money's worth... (this is to those who pay to watch the fight not ones who watch for free).

It's not about not understanding what he means. It's about creating multiple handles and post the same thread over and over again. There are atleast 10 threads saying the same crap, or gold depending on how you look at it.

Author:  DaBoxer [ Thu Jan 27, 2011 5:41 am ]
Post subject:  Re: PAC doesn't care about the fans

Those who say the fight is a total sham should refrain from watching the fight even in Youtube or any streaming or for download links. I swear if you watch it you will be haunted by the spirit of Edwin Valero!

Image
















































































:peace:

Author:  Experia [ Thu Jan 27, 2011 1:45 pm ]
Post subject:  Re: PAC doesn't care about the fans

CarneSeca wrote:
Llaneta wrote:
You guys are a bit harsh on the guy... you guys know exactly what he means. I mean after Pac's last two pathetic fights against Clottey and Margarito and now Mosely wouldn't you blow up as well? I bet if uncle Bob sets a Pac vs Clottey rematch, a lot of people here will say "yeah good fight, let's support Pac". Demand the fight you want from
uncle Bob to get your money's worth... (this is to those who pay to watch the fight not ones who watch for free).

It's not about not understanding what he means. It's about creating multiple handles and post the same thread over and over again. There are atleast 10 threads saying the same crap, or gold depending on how you look at it.



how sure are you that i have multiple handles? i don't need to make a multiple handles just to make same topic as what you say... duh..

im just saying here that pac is now not fighting what the fans want.. :(

Page 4 of 5 All times are UTC + 8 hours
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/