Pacland's Philippine Boxing Forum

Discussion on boxing and other sports, Filipino greats and anything under the sun.
It is currently Mon Oct 15, 2018 9:03 pm

All times are UTC + 8 hours




Post new topic Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: Wed Feb 04, 2009 12:15 pm 
Offline
Cruiserweight
User avatar

Joined: Tue Mar 06, 2007 9:09 am
Posts: 2449
just watched the rerun on showtime, I had forgotten what an entertaining scrap this was between Bobpac and Famoso. Incidentally this was probably Bobpac's best performance and the best win on his resume although it was a bit controversial..lo Never again did bobpac ever fight at this level again..Bobpac has done some stupid things in that squared circle but he gave us some pretty exciting fights, he never had his brother's talent and skill but he did well for someone so limited.

Lets show our appreciation for the man they call Bobby "Sniper" Pacquiao. :D

_________________
James toney Quotes..

"Jim don't come up here trying to give me no badass questions, try to degrade me.."

"Nah he never hurt me man, I'm Undestructible.." lol

"who's next!!! I got milk baby" lmao


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 04, 2009 12:22 pm 
Offline
Heavyweight
User avatar

Joined: Mon Mar 28, 2005 4:46 pm
Posts: 13717
Location: acapulco
this should be the "BOBPAC DEPRECIATION THREAD"
:biglaugh:


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 04, 2009 12:24 pm 
Offline
Cruiserweight
User avatar

Joined: Tue Nov 27, 2007 1:04 pm
Posts: 3206
Location: Hostile Territory
Nice. The guy is complete boxing package every time he fights there are always KDs or KOs (either Booby or his opponent) not every boxer can do that.

Go hit those balls bobby! :lol:

_________________
"KNOCK ME OUT AND YOU WIN" - Manny Pacquiao


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 04, 2009 12:25 pm 
Offline
Cruiserweight
User avatar

Joined: Tue Mar 06, 2007 9:09 am
Posts: 2449
el critico wrote:
this should be the "BOBPAC DEPRECIATION THREAD"
:biglaugh:


show your appreciation dammit!! :lol:

_________________
James toney Quotes..

"Jim don't come up here trying to give me no badass questions, try to degrade me.."

"Nah he never hurt me man, I'm Undestructible.." lol

"who's next!!! I got milk baby" lmao


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 04, 2009 12:27 pm 
Offline
Cruiserweight
User avatar

Joined: Tue Mar 06, 2007 9:09 am
Posts: 2449
kiddynamitekwiki wrote:
Nice. The guy is complete boxing package every time he fights there are always KDs or KOs (either Booby or his opponent) not every boxer can do that.

Go hit those balls bobby! :lol:


there's never any dull moments in a Bobpac fight, when you see the one they call Bobpac in that ring..you know something crazy will happen like winning a fight by tko because bobpac hit his opponent's wrist and ended up breaking it..lol

_________________
James toney Quotes..

"Jim don't come up here trying to give me no badass questions, try to degrade me.."

"Nah he never hurt me man, I'm Undestructible.." lol

"who's next!!! I got milk baby" lmao


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 04, 2009 12:28 pm 
Offline
Heavyweight
User avatar

Joined: Wed Jan 19, 2005 9:00 am
Posts: 7139
Location: google earth
lightsOUT wrote:
just watched the rerun on showtime, I had forgotten what an entertaining scrap this was between Bobpac and Famoso. Incidentally this was probably Bobpac's best performance and the best win on his resume although it was a bit controversial..lo Never again did bobpac ever fight at this level again..Bobpac has done some stupid things in that squared circle but he gave us some pretty exciting fights, he never had his brother's talent and skill but he did well for someone so limited.

Lets show our appreciation for the man they call Bobby "Sniper" Pacquiao. :D



are we praising him for that fight or are we celebrating that he is a limited fighter? just kidding... :lol:


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 04, 2009 12:34 pm 
Offline
Cruiserweight
User avatar

Joined: Tue Nov 27, 2007 1:04 pm
Posts: 3206
Location: Hostile Territory
lightsOUT wrote:
kiddynamitekwiki wrote:
Nice. The guy is complete boxing package every time he fights there are always KDs or KOs (either Booby or his opponent) not every boxer can do that.

Go hit those balls bobby! :lol:


there's never any dull moments in a Bobpac fight, when you see the one they call Bobpac in that ring..you know something crazy will happen like winning a fight by tko because bobpac hit his opponent's wrist and ended up breaking it..lol


Yeah I agree. Bobby should ask for more % every time he fights. I also agree that the guy has a very limited skill but he is very entertaining to watch unlike those skillful fagg0t like Guzrun who runs allot during the fight.

_________________
"KNOCK ME OUT AND YOU WIN" - Manny Pacquiao


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 04, 2009 12:48 pm 
Offline
Heavyweight
User avatar

Joined: Tue Jul 29, 2008 10:01 pm
Posts: 6505
lightsOUT wrote:
just watched the rerun on showtime, I had forgotten what an entertaining scrap this was between Bobpac and Famoso. Incidentally this was probably Bobpac's best performance and the best win on his resume although it was a bit controversial..lo Never again did bobpac ever fight at this level again..Bobpac has done some stupid things in that squared circle but he gave us some pretty exciting fights, he never had his brother's talent and skill but he did well for someone so limited.

Lets show our appreciation for the man they call Bobby "Sniper" Pacquiao. :D

Talent & skill is no problem with Bobby, the thing is he can't handle a punch very well. He goes down with a good shot.

Trans-dili agwantador, dali ra moloko.

_________________
I don't need a teenage queen. Just get me an M-16.
--------------------------

Basta sexy libre, basta tambok doble.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 04, 2009 12:49 pm 
Offline
Heavyweight

Joined: Fri Aug 04, 2006 7:35 am
Posts: 9250
"The Sniper" . . .

Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 04, 2009 12:51 pm 
Offline
Heavyweight
User avatar

Joined: Tue Jul 29, 2008 10:01 pm
Posts: 6505
new town wrote:
"The Sniper" . . .

Image

I appreciate his abs. Look at that. you know the abs is the most difficult muscle to achieve.

There you go, that's my appreciation, Bobby's abs are great to watch.

_________________
I don't need a teenage queen. Just get me an M-16.
--------------------------

Basta sexy libre, basta tambok doble.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 04, 2009 12:57 pm 
Offline
Cruiserweight
User avatar

Joined: Tue Mar 06, 2007 9:09 am
Posts: 2449
ASONG KALYE wrote:
lightsOUT wrote:
just watched the rerun on showtime, I had forgotten what an entertaining scrap this was between Bobpac and Famoso. Incidentally this was probably Bobpac's best performance and the best win on his resume although it was a bit controversial..lo Never again did bobpac ever fight at this level again..Bobpac has done some stupid things in that squared circle but he gave us some pretty exciting fights, he never had his brother's talent and skill but he did well for someone so limited.

Lets show our appreciation for the man they call Bobby "Sniper" Pacquiao. :D

Talent & skill is no problem with Bobby, the thing is he can't handle a punch very well. He goes down with a good shot.

Trans-dili agwantador, dali ra moloko.


I think Bobby is pretty durable, it's not like he's got a glass chin..Real problem is he lacks Defensive skills,he tries to brawl too much when he should be boxing..He's not that bad, he's got some boxing ability and I think he's better off trying to box rather than slug.

_________________
James toney Quotes..

"Jim don't come up here trying to give me no badass questions, try to degrade me.."

"Nah he never hurt me man, I'm Undestructible.." lol

"who's next!!! I got milk baby" lmao


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 04, 2009 12:59 pm 
Offline
Heavyweight
User avatar

Joined: Tue Jul 29, 2008 10:01 pm
Posts: 6505
lightsOUT wrote:
ASONG KALYE wrote:
lightsOUT wrote:
just watched the rerun on showtime, I had forgotten what an entertaining scrap this was between Bobpac and Famoso. Incidentally this was probably Bobpac's best performance and the best win on his resume although it was a bit controversial..lo Never again did bobpac ever fight at this level again..Bobpac has done some stupid things in that squared circle but he gave us some pretty exciting fights, he never had his brother's talent and skill but he did well for someone so limited.

Lets show our appreciation for the man they call Bobby "Sniper" Pacquiao. :D

Talent & skill is no problem with Bobby, the thing is he can't handle a punch very well. He goes down with a good shot.

Trans-dili agwantador, dali ra moloko.


I think Bobby is pretty durable, it's not like he's got a glass chin..Real problem is he lacks Defensive skills,he tries to brawl too much when he should be boxing..He's not that bad, he's got some boxing ability and I think he's better off trying to box rather than slug.
I remembered well that Roach said Bobpac has better lateral tech skills than Manny Pacquiao.

_________________
I don't need a teenage queen. Just get me an M-16.
--------------------------

Basta sexy libre, basta tambok doble.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 04, 2009 1:03 pm 
Offline
Cruiserweight
User avatar

Joined: Tue Mar 06, 2007 9:09 am
Posts: 2449
[quote="ASONG KALYE"]

pac is just so damn athletically gifted man, guy is a physical specimen..One of the fastest guy's I've seen in a long time.

_________________
James toney Quotes..

"Jim don't come up here trying to give me no badass questions, try to degrade me.."

"Nah he never hurt me man, I'm Undestructible.." lol

"who's next!!! I got milk baby" lmao


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 04, 2009 1:06 pm 
Offline
Heavyweight
User avatar

Joined: Tue Jul 29, 2008 10:01 pm
Posts: 6505
lightsOUT wrote:
ASONG KALYE wrote:

pac is just so damn athletically gifted man, guy is a physical specimen..One of the fastest guy's I've seen in a long time.

I love bobpac's abs man.

pac is as fast as leonard was.

_________________
I don't need a teenage queen. Just get me an M-16.
--------------------------

Basta sexy libre, basta tambok doble.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Feb 04, 2009 1:10 pm 
Offline
Cruiserweight
User avatar

Joined: Tue Mar 06, 2007 9:09 am
Posts: 2449
ASONG KALYE wrote:
lightsOUT wrote:
ASONG KALYE wrote:

pac is just so damn athletically gifted man, guy is a physical specimen..One of the fastest guy's I've seen in a long time.

I love bobpac's abs man.

pac is as fast as leonard was.


start doing 1000 sit ups a day and you'll get there bro..lol

_________________
James toney Quotes..

"Jim don't come up here trying to give me no badass questions, try to degrade me.."

"Nah he never hurt me man, I'm Undestructible.." lol

"who's next!!! I got milk baby" lmao


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 51 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 8 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

philboxing.com | pinoygreats.com
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group